Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Blä

Kategori: Allmänt

Såå omotiverad att träna idag! Känner mig bara trött o tung. Men! Jag gjorde det! Det är trögt att komma igen efter sånt här långt sjuk uppehåll o jul o nyår på det. (tränade 2 ggr under hela den här tiden) Så jag sket i plankövningarna idag. Jag pallade inte!
Men ett steg i rätt riktning iaf!
 
Här är mitt gym! Oftast med bebis liggandes breve!
 
Leon har börjat på karate. I söndags. Han kämpade o sparkade som en blådåre och det var det sötaste jag sett! Han ska dit imorn igen. Då kanske jag får energi att träna mera!
 
Hej hopp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: