Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

ägg

Kategori: Allmänt

Jag måste vara den enda i världshistorien som aldrig lyckas med den enkla uppgiften "koka ägg" 
På helgerna får Nicklas göra det och nu vill jag verkligen få in nyttigare kost så today i gave it a try. ..
 
Med musch musch resultat. Äckligt.
 
Gick över till träningsfas 2 idag med tuffare övningar (för ettan har känts lite mesig nu på slutet) och "buuhuuhuu jag längtar tillbaka till fas 1! "
Men shit vad jag behöver detta! 
 
Idag ska vi o några Vällingby mammor testa öppna föris där. O igår promenerade vi med mina ekerömammor. 
Mammaledig = underbart.
Puss o Hej! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: