Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

tjuhuu!

Kategori: Allmänt

Jag har fått penicillin! Ja, jag hade bihåleinflammation men har försökt ignorera detta faktum eftersom läkaren i jan bara sa att jag skulle vila ut viruset. Denna läkaren bara: Vilket är värst hostan eller huvudvärken?
-Jaa, det är väl hostan men har jag vilat mkt så..
-ja, strunt samma du får penicillin, det tar bort allt från midjan o upp! Du ska äta dubbel dos!
Tacktacktack den vill jag ha! 😃
 
#jagälskarbraläkaresomkansinsak! #effektiv
 
Nu ska jag knapra på sen jävlar träna igen. Frisk denna gången! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: