Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

side brades?

Kategori: Allmänt

Heeej!
Jag har kollat lite på det här "Jills veranda" o dra mig baklänges secken snygger frisyr människan har! Jag blev inspirerad o försökte göra såna side brades.. Öh det var INTE lätt så jag fick sno ihop nåt annat som liknade side brades. Det blev nåt sånt hära:
 
 
Nej. Blev ju inte jättesnyggt men skam den som ger sig!
Idag ska vi åka i handla, hämta prinsen på skolan och hem o käka tacos o packa för snart äre sportlov! 😁
 
Tack för mig, puss o hej!
 

Kommentarer

  • KusinCam säger:

    "secken snögger frisyr människan har"
    Hahaha..
    Det är ett under att inte Sthlm har kastat ut dig än ;)

    Svar: Dom vågar inte! Dom vet inte hur man aporoachar nåt sånt hära! 😉
    Jessica Nilsson

    2014-02-21 | 20:32:06

Kommentera inlägget här: