Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

My gad

Kategori: Allmänt

Så här mkt drama var det längesen jag var med om. Tycker livet rullat på bra o harmoniskt här nu utan massa jobbig drama. Men men, nu är helgen över med resultatet, vissa relationer för alltid trasiga. Så kan det gå. Men broar har byggts oxå så just det här ovädret fick ett silverline cloud. 
 
Ska till öppna förskolan nu o försöka leva ett normalt liv igen. Tack gud för min fina lilla familj! 
 
(håller på med ett hemligt litet projekt med, hihi!) 
 
 
Solen skiner idag med! Underbart!
Kramkram alla fina.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: