Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

karate

Kategori: Allmänt

Blä så trött man blir av penicillin. 
Idag var vi o luncha hos fina höggravida fia o Anders!
Det var gott och väldigt trevligt! Fanns en söt liten hund där oxå som kunde göra konster. 
Sorterar för fullt inför flytt och tränar INGET nu tills allt snor har försvunnit från mitt huvud. Sen jäklars ska ni få se på en taggad tjej igen.
Var med Leon på karaten ikväll . Hemkommen. Mätt o trött.
 
Thats all folks!
 
Kram!
 

Kommentarer

  • Fia säger:

    Tack för besöket!! SÅ fin liten tjej du har vännen. Kram på er!!

    2014-02-13 | 18:35:34

Kommentera inlägget här: