Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Aosh!

Kategori: Allmänt

Vi sover hos Nicklas mamma i hans lillebror Jockes  rum o säng. Efter dop o middags mys.
På morgonen:
-Jocke måste ha köpt ny säng eller? Jag har haft hur mkt space hela natten!
-Nej. Du har la gått ner så mkt så det känns som det.
-Hahaha... Aosh My Pride. 😜
 
Men vägde mig hos mamma o pappa igår och har äntligen gått ner 13 kg efter förlossningen! Tog bara 7 månader. Men ska ner 5 till har jag bestämt. 
Puss!
 
 
Amys kusin döps! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: