Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

69,nåt!!

Kategori: Allmänt

Imorses visade vågen 69,nåt!! Jag är så glad! Jag har legat på feta 70 nåt kilo heeeela graviditeten plus efter förlossningen huuuur länge som helst. Man nästan som ger upp. Men idag! 69, nåt (allt från 4-8.) Så jag är glad. Det går åt rätt håll.
Hittade en specialgröt här nere hos mamma o pappa när jag rotade i deras skafferi. Den har jag ätit varje frukost ist vanlig tråkig. Man kan söta upp den genom att slänga på kanel o russin.
 
Idag ska vi få besök av Mickan o lille Sigge o igår var vi med svärmor o svägerska hos Amys syssling-familj på fika o playdate. Jättemysigt!
 
Kramkram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: