Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Njuter

Kategori: Allmänt

Hejhej!
Jag njuter av min mammaledighet. Min underbaring har lärt sig GÅ! Det går så galet fort o hon är helt ljuvlig o galen. Min prins har just börjat 2an (!!!) O att se dom tillsammans, hur de busas, brottas o kramas är livet på en pinne. Jag vill ha hundra ungar! Nej okej kanske inte hundra men. Stor familj iaf ❤
Så här är det full fart med skolstart o jaga galen ett-åring. Hon har börjat äta mat från egen tallrik med. Det var nog det bästa hon vart med om ! 😂
 
Nu nattning But first.... let me take a selfie......
 
Mer kärlek åt folket! 😘 Gonatt o hej ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: