Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Beachvädret..

Kategori: Allmänt

..fortsätter! Vaknade inatt av värsta åskovädret men idag har det varit sjukt varmt o fint väder. Igår handlade vi kostym till Nicklas så nu är han oxå bröllopsklar o idag höll jag på o smälta bort så vi drog till beachen. O självklart bjuder jag på en beach-selfie!
Amy ÄLSKAR verkligen att ta selfies... Undrar vem hon är mest lik till sättet... 😄😉
Har varit superskönt med en lugn helg. 
I torsdags kom min älsklingskille o umgicks lite med mig o Amy i några timmar för han hade saknat sin mamma lite ❤
Nästa vecka blir oxå en pappa vecka för honom men sen på fredag packar vi in oss i bilen o drar på bröllop först sen en efterlängtad veckas semester! Tillsammans! 
 
Nu blire lasagne. Heppåre.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: