Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Simma!

Kategori: Allmänt

Hej!
Leon har träning idag.. klockan 5(!!) O eftersom vi knappt hinner hem o tillbaks till den tiden så ska vi idag gå allihop. Varav jag då kom på den brillianta idén att ju jag kan simma under den tiden. Så Nicklas kan passa bebis? Det gick bra. Jag sa inte oxå att jag har planerat följande : Simma, duscha o hårinpackning, ångbastu, duscha. Förstår ni vad det här innebär för mig? Träning OCH egenvård OCH egentid de luxe! Bara 1 h iförsig men SKÖNT! 
 
Ser jag fram emot.
På schemat idag: handla, ta tag i tvätthögen, bebismys, egentid de luxe. 
 
Puss o kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: