Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Game of thrones!!!

Kategori: Allmänt

Herreguuud! Min blogg håller ju på o döööör! And i dont blame u guys, jag skriver ju för dåligt! Hursomhaver.
Jag har blivit en "game of thrones" nörd. Tv serien alltså. Den är ju SVINBRA! Trodde det var nån skit baserat på nåt töntigt tv-spel men ack så fel jag hade! 
 
Bebis har fått 4 tänder nu så har feber o lite synd om. Den här helgen är vår nästsista innan flytt eftersom påsk kmr emellan så vi har flyttpackat som dårar.
 
 
Snygg inredningsdetalj! O de förökar sig redigt! 👍
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: