Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Strö

Kategori: Allmänt

Hej hej halloj! 
Det är så många gravida nu, det är jätteroligt. 2013 måste va värsta babyboom året. Amy kommer få så mkt kompisar! 
Jag har fått ett ryck o letar lägenhet för att flytta längre ifrån landet o närmare civilisationen som för vår del innebär förorten. Har stått i bostadskön i 5 år iaf så borde hitta nåt rätt snart. Fast kommer sakna trädgård. Fast jag vette 17, har ju inga gröna fingrar direkt.
Idag har jag bakat banan o kokos o keso pannkakor, de blev fett goda alltså, sen har Carro vart här med sina grabbar, Nicklas fick sin Audi såld o sen har vi käkat en herrejösses god kyckling. 
Idag fick ni lite gott o blandat. Lite strö helt enkelt.
Nu checkar vi ut o önskar godnatt! (efter änglar o demoner)
Tjo o tjim!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: