Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Roadtrip

Kategori: Allmänt

Med mamma o pappa o Amy. Riktigt mysigt. Jag blir smått uttråkad bara så vad passar väl bättre än blogga på blogga! Vi har haft en myshelg då det oxå var planerat en massa "höstfixa trädgården" meeen det blev shopping istället. Leon är nöjd o fick både kalasa på lekland och fick skylanders. Av morfar. 
Ja. Det var det. Undrar hur jag ska överleva veckan utan Nicke picke bara men det går nog! Så mkt planering inför dopet så lär gå fort. Vi ska träffa prellen imorn! Ska bli kul på torsdag med då blir det reunion med mina gamla fristad girls from back in the days.
Puss o kram!
 
Mys med världens bästa morfar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: