Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Ny bil

Kategori: Allmänt

Vi har köpt ny biiil!!! Wuuhuuhuu! Fast vi löste inte dilemmat #vimåsteha2bilarnu#  så morgonproblemet kvarstår varje dag meeeen vi fick iaf en bättre familjebil. Känns mkt bra. Bild kommer. Vårt morgonproblem får vi åtgärda asap. Nicklas är på g att sälja audin så får vi köpa nån liten skrotis så länge.
 
Vi hann med en playdate med Sara o Elvis på em oxå, o Leon fick leka lite med hans storasyskon o nu blire tacomys!
 
Hej hej!
 
 
Elvis visar Amy hur många situps som är effektivast i hans babygym ;)
 
PussKram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: