Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Mamma-samvete!

Kategori: Allmänt

Herregud. Vi har fredagsmys. Leon belamrat hela soffan med alla sina "barn" (gosedjur) igen. Jag tycker dom kan ligga i hans säng men -neej, såklart inte, såklart ska dom vara med i familjemyset, hur hade du känt mamma blablabla "föreläsning om hur man är en bra människa". Okej okej dom får belamra soffan. Jag funderar lite till "fångarna på fortet" o frågar sen. -jag har märkt att alla dom här gosedjursbarnen kom till ungefär samtidigt som din lillasyrra kom till jorden. Kanske dom är ett substitut för att du inte har mig lika mycket längre? 
-vad är ett substitut?
-istället för. Alla barn ist för din mamma.
-Jo. Såklart att det är så. (helt bekymmersfritt svar)
 
Jaha .. Eeeh vänta jag ska bara lägga ner henne lite...
Herregud! Smarta unge! Trägen vinner, tillslut fattar hon väl...
 
Så nu myser både "farmorn" o "pappan" med alla barnen... :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: