Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Cave-woman

Kategori: Allmänt

Hahaha, asså. Vad i helvete. 
Jag har en tjej i min bokcirkel som fött 3 barn men ändå är sjukt tränad, smal o snygg. Hon ser ut som hälsan själv typ. Sist på bokcirkeln hade hon en vrålsnygg leopard klänning. Rockigt o snyggt. Inte alls trashigt bara sexigt. Hon hade köpt den på Lindex så jag begav mig dit o fyndade, kom hem o bara. "Jag har köpt en klänning! Jag kan ha den på dopet! Vad tror du?" 
-hmm, kanske inte på dopet väl? Kanske inte passar i kyrkan? 
Jag har iaf inte gett mig utan tänkt att jag vill ju se lika snygg ut i den som min bokcirkelkompis. Provade igen idag med massa matchande saker över så jag döljer lite mer förlossningsmage. Men nej. Blir liksom inte lika snygg. Tillslut kan min käre sambo inte hålla sig längre.
-älskling, ska jag komma där i skjorta o kavaj o du se ut som.. en cave-woman?
 
 
#cavewoman #närskajagfåtillbaksminkropp?
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: