Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Bradan

Kategori: Allmänt

Hej Hopp!
 
Inatt drömde jag helt seriöst att Brad Pitt var huuuur kär i mig och jag velade och jag var asarik och ägde ett stort mansion med massa tillhörande köpcentrum. Han tyckte Angelina Jolie var nothing compared to my lovely personality och att han aldrig skulle ge upp mig...
 
Sen vaknade jag i källaren hos min mamma o pappa i mitt gamla flickrum, fattig som en kyrkråtta, med en jollrandes och lycklig liten bebis brevid mig och tackade stjärnorna för mitt ljuvliga lilla knytte som finns i min verklighet! :D
 
Nu ska jag o pappsen o Amy besöka prellen inför dopet!
 
Jag har beställt ett skal till min mobil. Hoppas den passar! :S
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: