Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Slut o sjuk!

Kategori: Allmänt

Heeej mina darlings!
 
Jag blev såklart smittad med nåt virus, antingen på tjejträffen eller på dopet. O när stressen efter dopet var slut så kom klubban o jag är slut! Leon var oxå hängig så vi höll oss hemma idag.
Men dopet blev lyckat. O min tårta var såååå god :) :) :)
 
Stressa runt som en dåre så tog inga bilder själv. Ni får hålla till godo med de här.
 
I ordning: Leon, Nicklas, Gudfar o morbror Mikael, gudmor och faster Evelina och jag. Och prellen.
 
 
 
#tröttbebis hon sov genom hela cermonin!
Hej Hopp Over and out.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: