Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Slut med Svarten

Kategori: Allmänt

Hej. Jag har gjort slut med min katt. Det var ett beslut som växte fram men nu är det gjort. Det var lite sorgligt. Han föddes under min säng för 3 och ett halvt år sen och han var en söööt liten kattunge och sen dess har han varit min. Men sen bebis kom har vår relation förändrats redigt negativt. Det blev typ krig här hemma. Tråkigt. Han vill va bebis. Så är det. Så, jag gjorde det enda rätta, gav bort honom till en yngre tjej utan barn som kan ge honom den uppmärksamhet och kärlek han förtjänar. Det höll i 3 år. Men nu är det slut.
Må gott hos din nya, fina Svarten! <3 
 
 
Svarten. I sitt nya hem. Det verkar gå bra. :)
 
Kram o gonatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: