Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Skit-Dop-Tårtor!

Kategori: Allmänt

Jag provade hemma, det gick jättebra. Jag o mamma provade här. Det gick åt helvete. Först fastnade bottnarna på pappret för de hann svalna med pappret på så vi fick slänga alltihopa. Så gjorde vi 2 nya nu och de har stått i ugnen i över 2 timmar o vägrar bli klara. Så jävla noga kan det väl inte vara att de måste gräddas en o en? Jag har ju bytt plats på dom! Jävla skit-tårta. Vi har hållt på hela dan! Vi har inte ens gjort chokladfyllningen! Den lär väl skära sig o gå åt helvete den med.
 
Jag är jävligt bra på att göra fina barn men fina tårtor. Nej, fy fan, det kan nån annan göra.
 
Skulle det här mot förmodan gå bra så får inte en människa på dopet klaga på nåt på dom här tårtorna för då åker den på en rak höger!
 
Gud så skönt att skriva av sig.
 
Värsta fall får jag väl köpa färdiga bottnar och åka och göra vanliga tråk-tårtor. Skit Skit Skit.
 
Jag har hela dagen imorgon med, så får stackars faster o farmor pynta klubbstugan själva, åååh såå roligt!
 
Ursäkta alla svärord men helvete vad sur jag blir!!!
 
Trevligt sällskap jag blir ikväll på tjejträffen............

Kommentarer


Kommentera inlägget här: