Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Regn

Kategori: Allmänt

Åååh så synd att det öser ner o jag o bebis måste ha en mysdag inne o gå mellan badrummet, soffan, sängen o köket. Åååh så synd det är om oss. Not! Mammaledig-gottaloveit!
 
Efter en myshelg här med en höggravid Lin o båda barnen så kändes en vilodag helt befogad.
Amy fick vaccin igår. :(  2 sprutor i varsitt ben och som hon skrek! Usch o fy! Efter fick hon somna i vagnen och jag tog mig en shoppingtur på kappahl. Det blev grejer till mig o Leon. O bebis sov nonstopp i 3 och en halv timma! 
 
Puss o kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: