Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Myyys!

Kategori: Allmänt

Vem bryr sig om skulder när man har såna här fina, skrattandes barn att vakna upp till varje morgon?? 
 
#lycka # kärlek #lifeisgood!
 
Igår var vi på middag hos fina Marre på "tjejmiddag med barn mitt i veckan" o det var såå mysigt! Ungarna asgarva o sprang runt o lekte, Marre bebisgosa o jag fick tjata av mig o god mat o ja, en tipptopp tisdag helt enkelt!
Idag har Nicklas bilen och jag ska ha en städ-dag. Ska försöka komma ut lite i friska luften oxå. 
Önskar er alla en härlig o hjärtlig onsdag! :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: