Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Mammagrupp

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag var jag o Amy på mammagrupp. En ny Ekerö-grupp. Det var kul o trevligt. Känns som vi är på väg härifrån nu bara eftersom vi ska på visning på onsdag men det vet ju ingen hur lång tid det tar innan man får nåt o verkligen flyttar. Sen kan man ju fortsätta hänga med mammor på Ekerö fast man bor i Vällingby. Amy är övertrött nu o vägrar somna, har bara sovit kortisar idag. 
På torsdag ska jag försöka hälsa på på mitt gamla jobb, sen sim o på fredag kommer Lin på helgbesök. Trevligt trevligt!
 
 
Hejhopp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: