Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Family

Kategori: Allmänt

Hemkommen från rekning av klubbstugan där dopets efterfest (haha) ska hållas. Jag verkligen älskar Nicklas familj! Få människor som ger mig energi så som dom gör. Underbara dårar och jag känner mig så lyckligt lottad över att ha alla dessa nya fina i mitt liv. Spenderat hela em där. En väldigt bra dag!
Jag blev kär i klubbstugan med. Där vill jag ha bröllopsfest ;)
 
Puss o kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: