Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Deprimerad

Kategori: Allmänt

Hahaha, här varar inte lyckan särskilt länge!
Ett sketet telefonsamtal förstörde hela min dag! Tydligen har jag fått lön i aug. En lön jag inte skulle ha, så nu är jag återbetalningsskyldig! 8000! Nej, men min familj behöver inga julklappar i år! Vem lusläser sin lönespec då? Jag trodde det var i sin ordning, semester ersättning o retroaktiv lönehöjning o allt som man kan få fastän man går på föräldraledighet. Fyyy så dåligt. Detta måste dom lösa åt mig annars får ni se en som går i taket.
 
"but they cant take away my creativety.."
Pysslig dag fick iaf Leon sin första höstlovsdag!
 
(dessa kuvert kan jag inte ta åt mig äran av, är helt och hållet Leons verk!)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: