Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Visning 2!

Kategori: Allmänt

Hej! Imorses var vi på visning igen. Jättefin lägenhet, tyvärr bebodd just nu av en knarkarliga. Det var den fulaste möbleringen jag sett och värsta knarkarkvarten nånsin. Hur kan man förstöra en sån fin lägenhet? Men såklart vi tackade ja, jag fick ju tänka in mina fina grejer bara. ;) 
 
Höstlovet är över och Leon är tillbaks i skolan och vi är tillbaks i vardan. Mysigt höstlov med lekland och bus. O en skogsutflykt hann vi med oxå.
 
:D :D
 
Jaha. Allt är bra annars. Jag saknar en personlig assistent bara så läser du det här Camilla så är jobbet fortfarande ditt. Obetald men ändå. Jädrigt trevligt sällis! Kolla bara så söta vi är.
 
Nej, nu ska jag slänga ihop en lunch.
Heppåre.
 
 

Kommentarer

  • cam säger:

    fixa boende till mig så kommer ja dirr! Ja e inte så kräsen, husvagn på uppfarten duger gott å väl :P

    Svar: Haha. Du måste flytta ihop med oss då fattar du väl. PLUS att då tar vi en fyra eller femma, då får vi lägenhet snabbare!! Du får eget rum! OCH blir min personliga assistent! PERFA! (ps. Jag är seriös. ds) Ska bara kolla med Nicke först.men han har ju dig att tacka att han träffa mig så.. Han borde stå i din skuld. Big Time. Ett sånt kap som jag är. ;)
    Jessica Nilsson

    2013-11-04 | 16:36:21

Kommentera inlägget här: