Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Slapp

Kategori: Allmänt

Hjälp vad jag vart dålig på att blogga! Men helgen har verkligen varit fullt upp med förberedelser inför Leons kalas sen kalaset, sen åka ner till hemstada, mys o övernattning hos farmor Ann-Sofie, dop på söndan för Amys lille syssling Kevin och sen till mormor o morfar o vinka hejdå till Nicke som gavs sig av hemåt till en jobbvecka. På tors är det Leons födelsedag och då kommer de hit o vi får fira prinsen!
Imorn ska vi hälsa på lite Värmlands släkt (o sova på hotell naaaajs!)  Men idag har vi bara haft myyyys!! På riktigt. Amy har haft pyjamasen på hela dan! (Just det, vi fick  en supertrevlig surprice påhälsning från hög-gravida Lin o Jimpa!)
 
Mys med mormor
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: