Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Osminkad

Kategori: Allmänt

Herregud!
 
Jag blev inspirerad av en fejsbook-polare som hade lagt upp en rolig film från osminkad till sminkad. O mammaledig som jag är tänkte jag härma henne. Så jag gjorde en copycat film. Hur oorginellt som helst. Jag härmar. Och hennes blev mycket bättre än min. Men. Jag ville testa. Tyvärr är jag ju tvungen att länka filmer genom youtube för att de ens ska komma in här på bloggen. Så nu ligger den osminkade sanningen på youtube! Pinsamt! Vad gör man inte för att stödja och vägleda  feminismen i detta samhälle! (förresten fick jag ett jättekonstigt mail från youtube när klippet var klart:
 
 Hoppas att du får nöje av videoklippet, och välkommen till mötesplatsen! 
Din senaste beundrare, YouTube-teamet
 
Får alla såna meddelanden? Det verkar väl suspekt? Vadå mötesplatsen?? Hahaha, jag fick ragg!)
 
Hur som haver. Nu ska vi testa om det funkar.
 
 
 
HEHEHE! Det funkade! :D
 
Nu skulle det ju vara ännu roligare om verkligt vrålasnygga brudar skulle göra samma sak för att VISA alla grabbar där ute att tjejer är rätt fula. Vi är lixom bara människor allihop. En riktigt snygg brud som du ser på stan har antagligen lager med smink, exctensions (=hårförlägning) och tränar. Tänk på en redigt snygg bil. Där har karlarna koll. En snygg bil förstår de kräver hårt arbete. "Oj, den var välpolerad, vaxad, kolla fälgarna, blablabla bilspråk" men tjejer fattar de inte. De tror vi vaknar och är snygga. VI FEJKAR. Så är det. ALLA SNYGGA BRUDAR FEJKAR! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: