Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

MER

Kategori: Allmänt

Till alla er som är, har, kommer bli eller har varit (upprepning big time) HEARTBROKEN. Man sitter när det är finito med tusen frågor, "Om jag bara" "Om han bara" "Varför.."  Det är SKITJOBBIGT. Men what doesnt kill you makes you stronger, som den gamle klyschan lovar. Det är sant. 
Det bästa någon någonsin sagt till mig när jag en gång var sååå heartbroken. O typ ville dö. Var:
 
"Men asså. En människa består av typ 65% vatten. Det är ju nästan bara vatten. Det är ju som att du har förlorat lite vätska, typ en flaska mer. O det känns ju inte så viktigt.." (-Lin)
HAHAHA. Så så fort man sen tänker på denna person. (vilket man gör typ hela tiden när man är heartbroken) -så associerar man istället till en sån här. Och plötsligt blir allt liiite mindre jobbigt. Sanningen är den du intalar dig själv.
 
 
(Jag kan leva utan denna!)
Nu blir det att rusa o hämta Leon o dra till simhallen! Med bebis på häng!
PÖSA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: