Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

krulltott

Kategori: Allmänt

HJÄLP!! Jag dör! 
Krullade upp håret igår o sov på det och tänkte att jag skulle piffa till helgen lite o förföra min karl. Vad händer? Mina grabbar (båda 2) ASGARVAR åt mig o undrar vad fan jag gjort. Jag ser ut som en permanentad pensionär i page frisyr. På riktigt. Panik o kaos, Amy skriker, jag drar i mitt hår o de garvar. Nu blir vi försenade till Leons kalas bara för den här kaosmorgonen.
På med en mössa o se glad ut bara!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: