Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

gaddar

Kategori: Allmänt

Tja! Idag har jag vart hos tandis o fixat gaddarna! Naaaaajs! En tand var lite trasig. En bit hade typ ramlat bort. O jag vet inte hur eller när men nu är den lagad iaf.
Så slipa hon lite med (aaaaaj!) Men vad gör man inte för att bibehålla sitt snygga smajl! ;)
#snyggagaddar
 
Jag har startat mitt nya liv oxå. Innan nästa graviditet ska jag få en starkare o smalare kropp så hjälp mig gud! Tog fula "före"-bilder idag med men nooo way in hell att jag bjuder på dom. Kanske sen när jag ser ut som min målbild in my brain. Första passet körde jag idag iaf. Jag är på mes fas 1 men skulle ändå ligga i plankan 30 sekunder!! 3 gånger! Det var en pärs. Men som pappa återgav nåt citat han tyckte var bra här i veckan:
"Ska man gå runt jorden måste man ändå börja med det första steget." Japp. Där är jag.
 
#kämpapå!
 
Puss o kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: