Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Ute

Kategori: Allmänt

Men hej och hå vad det var längesen jag skrev! N är ute o klipper gräset och jag o lilleman slappar när mamma o pappa precis har farit hem efter en helhelg häruppe så nu får jag ta o blogga lite!
 
Väldigt trevlig schlager o hockey helg må jag säga! Stor final idag, tom. jag ska se den och är intresserad.
Nästa helg blire Bon Jovi och ännu mer "familj" som kommer och våldgästar, ser jag mycket fram emot.
 
ÄLSKAR när man kan flytta innifrån och ut. Nu ska vi bara köpa en paviljong och trätrall till baksidan sen är den klar. Än så länge ser det ut så här: (utan dynor och tillpiffad, jag gör ju mig inte till för min blogg som ni vet)
 
 
Och min snälla far tyckte det var snålt med sittplatser på vår framsida så simsalabim ser framsidan nu ut så här:
 
 
Sån himla TUR att mamma fyllde år i fredags och fick present och pappa fick present i efterskott. Oerhört exklusiva och dyra och fina presenter. Inte alls köpta på billiga ikea i barkaby utan på en jättedyr och fin stockholmsaffär från en liten smågata i gamla stan...där jag shoppar jätteofta... Himla tur faktiskt... så jag helt o hållet slipper dåligt samvete ....... ?
 
Fint blev det iaf! Tack igen för det kära far.
 
Puss o Kram "bortskämd-borås-brutta-80"
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: