Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

SORGLIGT!!

Kategori: Allmänt

Hej.
 
Kollade just på en fruktansvärt sorglig film. Den här:
 
 
Den gick på tv häromdan men jag pallade inte kolla klart så har jag gått o tänkt på den massor så nu fixade snälla nicklas så vi fick se hela. Den var så bra men sorglig. Så nu sitter jag här med ett tungt hjärta i en hormonell gravidkropp. Råkade gå in i Leons tomma rum efter filmen och började nästan lipa. (Han är hos sin pappa över natten bara!)  TÄNK om nåt skulle hända ens barn! Det får inte ske bara. Man ska ju bara inte se såna filmer när man e pregnant..
 
Igår var vi på kosläpp här på ön. Det var ett riktigt mysigt jippo! Vi tog en prommis bort med våra grannar.
Leon var nöjd kille o jag var nöjd mami! <3
 
 
 
Idag blev jag beviljad semester from vecka 24 och snart ere långhelg! Fina tider! Härliga tider!
 
P o K!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: