Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Hajhaj

Kategori: Allmänt

Men hajhaj!
 
Är på långhelg i fina frista o gillar läget. Vi lämnade ett stockholm i solsken och anländer till ett väldigt mörkt borran med ösregn men hey. "My home is were my heart is"
 
Känns som jag är i första trimestern i mitt hälsotillstånd. Illamående och trött. Ok, inte så trött kanske men sjukt jobbigt att fått tillbaks illamående! o hjärtklappning o jobbigt! Det e ju de värsta!
 
Dagarna går som vanligt alldeles för fort och imorgon är det redan söndag och dax för hemfärd(!!) efter att Nicklas och hans sportiga familj introducerat lite orientering i bollebygds-skogarna för Leon. Leon skall vara "kartledare" har han sagt men att de andra kan få hjälpa honom... Jaa, jag undrar varifrån han fått sitt självförtroende ;)
 
Pics från igår! (Bästis med kusse var här och brorsan o Linni :)
 
Min snygga karl...
Nicke, Jimpa o jag. (kolla in boobsen alltså, det enda som med fördel växer under en graviditet! ;)
lilleman, princess och bästis
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: