Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

HAHA!!

Kategori: Allmänt

Jag dör vad roligt.
Det är underbart att tro man är snyggare än vad man är. Självkänsla och självförtroende på topp, man tar livet med en klackspark, garvar åt alla som tycker jag pga av detta är SJÄLVGOD för det är jag verkligen inte.
Men hur som haver.
 
Hemma o lite hormondeppig messar jag min Nicklas o han piggar upp mig o jag kommer på att vädret ju är strålande så vi kan fixa ute lite. Han slutar tidigt kommer hem och vi planerar allt vi ska göra. Det inkluderar lite målning av utemöbler. Min hjärna blir glad av hans blotta närvaro så jag ser framför mig o drömmer om hur vi sitter i det gröna gräset, målar, skrattar och skvätter lite färg på varann. A´la "Chatrin Zeta Jones" tillsammans med nån snygg hunk i en fin romantisk komedi.
Jag ska bara sätta på mig min sommar-målar-oufit sen kommer den där scenen snart utspela sig i mitt liv.
Tänker att jag bara kommer se charmig ut med min "lilla" mage där i. Färdigombytt o glad i hågen går jag ut i hallen och möts i spegeln av det här.....
 
 
Nough said! 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hahaha, du är rolig Jes!! Hoppas allt är bra :) KRAM

    2013-05-14 | 15:13:43
    Bloggadress: http://www.myspastommen.blogspot.se/
  • bruschan säger:

    garvar!

    2013-05-17 | 02:18:22
  • Anna Olson säger:

    Hahaha! Sitter o asgarvar för mig själv på jobbet, tack för de Jess! ;D

    2013-05-28 | 14:25:46

Kommentera inlägget här: