Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Dödsdömd

Kategori: Allmänt

Hejhej!
 
Har inte hunnit blogga på ett tag, det har faktiskt vart fullt ös. Vilat varje dag efter jobbet. (Jag är fortfarande chockad över hur underbart det känns att jobba 9-13 varje dag) och sen få uppleva ynnesten att få åka hem och sova! 
 
I måndags kväll var jag på bokcirkel med bokcirkeltjejerna. Första gången på länge då jag vart så mkt sjuk. Det var trevligt och jag höll ut ända till 22.30 trots att jag inte klarar av att sitta så många timmar i rad eller ens hade läst boken! Till nästa gång var det jag som skulle bestämma och det blev den här! :D
 
 
Såg honom på tv och blev lite småkär och tänkte att jag var tvungen att läsa boken.
Igår var vi på middag hos Caroline o Justin och idag kommer de igen och ska fika, lämna barnvagn och spjälsäng! Jag ska fixa iordning för lilltjejens ankomst hela kvällen! :)
 
Nu vila och sen ska jag se till att lilleman går ut i fina vädret. 
Puss o Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: