Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Det luktar karl...

Kategori: Allmänt

Åh vad jag älskar när det luktar karl.
Nicklas håller på och lagar sina bromsar på sin bil, så han går in o ut, skitig i hallen o hämtar verktyg. Varje gång sniffar jag in hans doft. Det luktar nämligen manligt, gott och karl. Egentligen är det väl en blandning av bil-olja, bensin, skit o svett men I love it..... Ni alla andra "vi har varit tillsammans i flera år och det är väl som det är" kanske har svårt att förstå min förtjusning kring detta ämne men har man vart mer eller mindre singel i 4 år så är det just dom här ljusglimtarna som en hungrig singelkvinna längtar efter.
Ursäkta men skulle jag ha en karl som ville bli kallad för "hen" och samla på frimärken som hobby eller planera för nästa kulturella utflykt så skulle det inte lukta karl och jag skulle inte sitta här o må lika bra.
Så. Redig Karl-lukt= mumma för hetreokvinnan.
 
Jag har oxå alltid tänt på svettiga halvnakna takläggare. Det är nåt visst när dom trampar runt där uppe på ett tak.
Och GÅR MAN FÖRBI en byggarbetsplats och råkar av nån händelse se snygg o feminin ut (kan jag ju glömma den här sommarn..) och dom VISSLAR på en, dom halvnakna, solbrända, svettiga, blanka, muskulösa, hantverkarna med allt sitt testosteron o i all sin gruppgemenskap. Ja gud... Då mår jag bra. Och går hem och äter. (metafor) Jag förtydligar.
Som nån klok människa nångång sa: Bli gärna hungrig ute men ät alltid hemma. ;) 
 
Så nog för att jag är feminist o tror på jämnställdhet men den fysiska hetrokvinnan i mig är lika stark hon!
Så återigen: Olikhet är bra.
Over and out, puss o kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: