Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Bon Jovi!!

Kategori: Allmänt

Heej!
 
Det har varit en intensiv helg men nu ska ni få catcha up!
 
I torsdags kom fina folket upp och i fredags var jag ledig :) Det firades med en "tidigt på morgonen-husdjursmässa" på Leons skola. Vi satt stolt och visade upp vår vackra katt "Svarten." Jag och Camilla alltså, så hon fick rycka in som djurutställnings-värdinna under hennes sthlms weekend. Lin o Beller flög runt o tittade på djuren.
 
Sen på väg in till stan blev det lite drama, folk som kom bort och tappade sina mobiler, yada yada men tillslut avnjöt vi en trevlig konsert på Stadion! Tillsammans!
 
 
 
Jag var sådär imponerad, hög-gravid och trött i bena men ibland rycktes jag allt med. Bäst var väl "Living on a prayer" Jag saknade mina 2 favvo-låtar "bed of roses" eller "always" Jättemycket saknade jag dom! men kul o se bandet såklart och få lite festivalkänsla o folkfest-upplevelse i kroppen, det var längesen!
 
 
Bästa kusserna!
 
 
Igår hade vi grillmys på tomten. Och jag o Nicke har fått till världens mysigaste matplats nu! (eller vadå jag o nicke, jag gjorde inte ett skit det var helt nicklas och jimpas förtjänst,) men bra blev det! Speciellt med våra självlysande vita fina blommor! O vass-strån från min hemstads-sjö Öresjö för lite väskötte-energier! :D
 
 
HEJHOPP!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: