Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Vecka 24...

Kategori: Allmänt

Hej! 
 
Går in i vecka 24 idag och konstaterar att det bara är 16 veckor kvar.
Hur fan ska jag se ut om 16 veckor undrar jag?
 
 
Time will tell... (nöjd nu Camilla? ;)
 
Hoppas ni ignorerar min smutsiga spegel. Jag skyller allt på min 6-åring och ingenting på mammans lack of städsug.
 
Meeeen jag tar fredagsmys och stoppar i mig lite mer godis nu då.. Hepåre!

Kommentarer

  • KusinCam säger:

    Åååh, perfekt fina magen nu ju!! Puss från mej!!

    2013-03-22 | 22:42:48

Kommentera inlägget här: