Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Pååååsk!

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Vi firar påsk!

I love it. Jag känner av alla mina besvär hit o dit men jag anpassar mig till situationen. Möcke vila blire!
 
Igår fick Leon leka av sig ute i Marbäck hos bästis och kusin med lilla Belle och nån grannpajk. Dom lekte lite för bra men kul hade han iaf.....
Idag har vi letat ägg i trädgårn, grillat korv och jag har fått besök av fina (och jättegravida) Mikaela.
Snart kommer resten av familia och vi kan avnjuta en god påskmiddag!
Från oss alla, till er alla, en riktigt GLAD PÅSK! :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Mikaela säger:

    Haha, tyckte du att bilden jag la upp på insta var ful? Verkar som du vill ge igen nämligen.. Fulaste smajlet ever!

    Svar: HAHAHA! Jag tyckte vi var asafula på alla dom bilderna, ser du inte hur jag ser ut här då?? Detta var ju dom från pappas kamera, den andra var om möjligt ännu sämre! fast vi vet ju att vi är sockersöta irl.. ;) PUSS gumman!
    Jessica Nilsson

    2013-03-31 | 01:07:05

Kommentera inlägget här: