Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Morgon

Kategori: Allmänt

Hello hello hellooo!!!
 
Vilken rolig morgon vi hade imorses!
Fick ett sms igårkväll, en påminnelse från tandis ang besök idag måndag morgon kl 08.10. Quoi?
Men men passar ändå rätt bra, Leon börjar kl 9 och Nicklas oxå senare så han kör till skolan. Jag går upp tidigt, duschar, fixar och borstar tänderna noooga. Pussar killarna hejdå och smyyger ut då de fortfarande sussar.
Är på plats kl 07.47. Något tidigt kanske men låt gå. Skriver in mig och jag har ingen bokning. Nähä? Kollar med receptionen och efter mkt om och men får hon fram att det inte är jag utan Leon som ska gå.... great.
Jag ringer Nicklas.
-Hej, det var tydligen inte jag som skulle till tandis, det var Leon.
-nej, men han är ju här?
-Jaaa, det var just den lilla detaljen ja, har ni lust att komma? Typ nu?
 
Dom stormar in oborstade och nypåklädda kl 08.12. Vilken klippa till karl man har!!
 
Jag har lovordat honom hela dagen hur fantastisk och underbar och snäll han är.
"Jessica, det låter som om jag har räddat hela världen."
"Jaa, du räddade min värld"
 
Senare på min rast idag på jobbet så ligger den här skönheten mitt på bordet i p-rummet.
 Jag sa: Men hej snygging, varför ligger du här alldeles ensam?
Väskan svarade inte men hade en lapp brevid sig som förklarade att den var sprilljans ny och ville säljas för endast 399 kr! SMACK! Nu är väskan min. :) Nöjd tjej..
 
Ni får en braig låt med, Älskar såna här gamlingar med BRA och sann text!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: