Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Jättemega topz

Kategori: Allmänt

Hejhej!
 
Här sitter vi i väntrummet till mödravårdscentralen! :D
 
 
Vilka dårar.
Leon tog ju ändå priset när han tar upp en jättemega tops och börjar leka med den inne hos barnmorskan och jag ba:
-Vad göööör du? Det är en jättemegatopz som man stoppar in i mammors SNIPPOR!
Han slängde den nya leksaken efter den infon. Barnmorskan drog nog en lättnadens suck när vi avlägsnade oss!
 
Ska träffa en läkare om 2 veckor ang min foglossning och mina förvärkar. Får vi se vad han säger.
Nu ska vi packa, vänta på Nickiboy och sedan dra ner för att fira påsk. 
Puss i nosen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: