Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Hoppa på ett ben

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Vi är fortfarande snörförkylda både jag o lilleman så det blir till o va hemma resten av veckan!
Igår fick jag nämligen förvärkar igen. Likadant i helgen. Så nu måste jag bli av med alla infektioner så jag slipper föda för tidigt. Jag kunde typ klocka värkarna igår. "Nu gör det ont" "nu lugnar det sig" Nu kommer det onda igen" "nu ebbar den ut". Och som sagt bara i vecka 24...tillslut kom jag på att jag hade en värmekudde så den fick min käre sambo värma åt mig sen lade jag den på magen och det var skööönt. Plus att han fick massera min onda rygg. Blev lite bättre då mitt i allt.  Plus att bebben sparkar järnet mitt i alltihopa! Plus foglossning from hell igårkväll så jag gick framåtlutat som en 80åring och kunde inte gå. Jag kunde bara ligga ner. Ni hör ju hur synd det är om mig.
Så nu vilar jag allt vad jag kan.
 
Igår var Leon och jag hos läkarn för att kolla upp oss. Han bara rådde till vila för det var inte fullgången bihåleinflammation på mig och inga streptokocker på ungen. Skönt det iaf. Han var iaf tvungen att ta halsprov och fy för den lede så hemskt han tyckte att det var. Sen till skolhälsoläkarn idag för 6-års kontroll då vara han tvungen att ta spruta... Stackars Leon!!! 
 
Enda nedslaget han fick var att hoppa på ett ben samtidigt som han räknade till 20. Han kunde kanske hoppa 3 gånger sen svek balansen... Så nu jädrans ska här tränas att hoppa på ett ben så fort vi blir friska! Kan ju berott på att orken tröt på honom oxå med förkylningen. "Gubben ber mig hoppa, jag pallar inte!!!"
Så jag ska undersöka saken asap här. 
 
Puss o kram// SuperPregnant Jess=
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: