Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Förvärkar!

Kategori: Allmänt

Jag har redan fått förvärkar. Är bara i vecka 23 ju. Inatt hade jag så ont att jag drömde att jag låg o kved i mensvärks-smärtor och bara:
-Eller, vänta lite nu, det här behöver jag ju inte drömma.. Jag tror för en gångs skull att verkligheten är bättre än drömmen...är inte jag.. gravid?
 
Då vakna jag och blev jättelycklig för jag är ju gravid o kände lillan sparka men likförbannat samma smärta som i drömmen. Sjukt. Kunde knappt gå. Foglossning och förvärk på en o samma gång. Och dunderförkyld fortfarande OCH fick igår besked om en släktings självmord! Mina tankar till hans familj <3  
Det blev hursomhelst alldeles för mycket för lilla mig och allt mynnade ut i insomnia. Så tog en sjukdag idag. 
 
Imorn ska jag jobba och sen hämta sjukling Leon hos hans pappa. Myyys!
 
Puss o kram skumbanan. O Ta hand om varandra!
 
(fast så här var det ju inte riktigt. Jag tvingade ju Nicklas att vara vaken med mig. -Vakna! Jag har så ont! Jag tror jag ska föda! -Men Lugn nu...)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: