Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

boken!

Kategori: Allmänt

Jag hittade boken!
 
 
Har du en småjobbig unge, läs den här! (Nu är ju min unge rätt snäll men han älskar ändå såna här lite djupare böcker så jag måste ändå köpa den. Han blev helt såld bara jag berättade om handlingen.) Den är lite flummig men budskapet är sååå fint.
 
Nu har vi fredagsmys efter att ha hämtat Leon hos en kompis. Jag mår illa efter att ha ätit för många dumle och på jobbet har dom börjar kalla mig "tjockis" Men med kärlek förståss :)
 
I helgen blir det bilfix (mest Nicklas, inte så mkt jag..) och playdates och Leon vill köpa nåt spel så lite shopping imorgon.
 
Vi höres, puss o kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: