Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Besök

Kategori: Allmänt

Men hej!
 
Nu har vi haft finbesök här hele hälga av kusin Jimpa och bästis Lin. Det var roligt. Det var totalstopp i toan under hela tiden de var här. Det var ju mindre roligt. Gick knappt att spola och flöt upp sådär trevligt till kanten varje gång man spola och rann ner saakta...saaaaktaa..... Så fort dom hade åkt idag så gick det spola nästan som vanligt. Sjukt!
 
Hursomhaver, i fredags spelade vi sällskapsspel, de drack vin och jag drack cider och vatten...
 
 
Vi fick första bebisplagget till Amy i present med. Fick en verklighetschock när jag öppnade påsen och drog upp plagget. Men guuud det är verkligen en riktig bebis som kommer komma i sommar!
 
 
Så söt! Nicklas fick oxå bekanta sig med plagget och började förstå storleken på den lilla lilla människa som är på väg...
 
 
I lördags var vi på shopping och sedan på middag hos Fia och Anders. Jag blev bjuden på en alkoholfri sanfransisco. Mycket gott! :)
 
 
Jaha, det var denna helgen det. Pussar och Kramar! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: