Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Tråkigt

Kategori: Allmänt

Jag ÄR jätte-tacksam över att ha fått världens finaste o snällaste karl och jag är än mer tacksam över att ha en så här långt bra o fullt utvecklad graviditet, jag känner sparkarna i magen dagar som nätter, jag ser fram emot det nya livet jag bär på i mig och jag är över lag grymt tacksam över mitt liv just nu.
Men.
Det är allt lite tråkigt. Tråkigt att behöva vänta, tråkigt att inte orka med ett normalt socialt liv, men mest tråkigt att behöva känna sig så här FUL. Man får inte bara kula över magen, man blir vattenfylld, fettig, flottig och ful o SVULLET FET. Vissa påstår att jag "skiner" och är " sååå vacker" men jag vet inte jag. Varje gång jag ser mig i en spegel så ser jag en stor koloss bara.
Fast jag har ingen ångest över kommande förlossning eller rädslor för den. Det finns mycket värre saker här i livet. Svek och elaka o svaga människor tex.
 
Så har haft en "trevlig" midsommar. Det blev sill-lunch och dans runt en stor stång (fast ingen ville dansa inte ens Leon) vi köpte lotter o såg folk och glada barn och live-musik o jippo, sen hemma blev det grill och yatzy-spel på kvällen. O jag orkar ju inget mer i mitt tillstånd och fastän jag egentligen uppskattar "Det var sååå sjuuukt kul igår! När är nästa fest!!??" Så uppskattar jag defenetivt bebis i magen mer och "tråkigt" förvandlas från något negativt till något vuxet och realistiskt. ( oh herregud I cant believe I just wrote that)
 
Här får ni lite pics iaf!
 
 
 
 
Bjussar tillåmed på en bikinibild bara för att ljuset fångade mig så jag inte ser så realistiskt fet ut som jag egentligen är :P  När ungen e född och hösten nalkas ska jag skaffa en ny bantningshobby som heter :
Amma och promenera mycket varje dag. :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: