Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Skolavslutning!

Kategori: Allmänt

Hej! Vilket hejdundrande vackert väder vi har!!
 
Leon hade sin allra första skolavslutning i år och det var sååå fint med ballongutsläpp till "Den blomstertid nu kommer" 6orna som skulle sluta höll i varsin liten förskoleklassare som ska börja på in och ut-tågningen, jag upptäckte att jag har haft hand om barn som nu ska sluta i trean(!) så jag "gave five" till var o varannan på in tågningen, så jag hade en "jag-blir-så-rörd" dag idag!! Underbart.
 
Nåt måste man gjort rätt här i livet iaf. Nu börjar sommarlovet!
 
Bebisen ligger som hon ska i magen med, huvudet nedåt, o hon sparkar o lever mycket. Igår hade jag en suuuupertrevlig bokcirkel med bokcirkeltjejerna så glada dagar! Härliga tider!
 
 
Hejdå underbara fröknar!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: