Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Semester?

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Vi är på semester. Även fast det verkligen inte känns som nån semester när man är hög-gravid med all jädrans bäcken-ont! Värst är det på nätterna.
Men hursomhaver, igår besökte vi the west-coast o det var sååå skönt o få sniffa lite hav och få saltvattens-stänk och få gå med lilleman och plocka fina snäckor i solen. (Vi letade krabbor men hittade fina snäckor ist :)
 
Här var vi
 
 
Vi kom i söndagskväll efter en "Leon ska på kalas varje dag"-helg, i måndags var det lungt, igår var vi på kusten, idag ska vi hälsa på kompisar, imorn en annan kompis på landet med 3-månaders bebis OCH kanin-ungar. (det var min lycka det, Leon har iaf en vild 5-åring där som han kan leka med så bådas lycka är gjord :)
Och på Fredag är det midsommar! Herre min je så fort den här veckan kommer gå.
 
Bara en månad kvar nu till bebis! Puss o Kram!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: